Site Meter

zondag 3 augustus 2008

Sarah Kay challenge #5, Kaart Sigrid




Ik was voor Sigrid een kaart aan het maken voor de verhuizing van dit schattige Sarah Kay meisje. Toen ik zag dat je voor de Sarah Kay challenge van deze week moest voldoen aan 'drie knopen en drie jewels' vond ik dat ik er nog best wat knoopjes en brads aan toe kon voegen... Laat mij es een keer meedoen, lijkt me leuk. De kaart was toch anders dan wat ik anders maak want er staan cirkels op. Dat doe ik eigenlijk nooit, maar vond het nu wel leuk. Dus al met al een beetje een druk kaartje maar hopelijk vind Sigrid (en de jury van de challenge haha) hem leuk geworden...

De afdruk is deels ingekleurd en de jurkjes en zo zijn uitgeknipt uit het papier waar ook het kaartje van gemaakt is. Vond het wel een leuk effect geven. En bij gebrek aan scrappersfloss... een sliertje sisal(hoe heet dat spul ook weer) doet het ook...

4 opmerkingen:

Janny zei

hij doet het hoor en wat leuk dat je er aan mee gaat doen....ben benieuwd!

Janny zei

waaaaaaaaauw geweldig Inge en zo leuk dat je haar hebt aangekleed!

Lorraine zei

Lovely card, great idea to use your papers for her dress!!

Thanks for joining in on SKC this week :)

Kathy zei

Gorgeous card!!! I love her pj's!! Very cute idea!! Also I love all your details they are fabuolous!!
:)Kathy