Site Meter

woensdag 6 augustus 2008

blogcandy

Geen idee wat het is (ben nog niet zo thuis in blog-land...) maar als je er leuke Elisabeth Bell stempels mee kunt winnen ben ik van de partij!!
Dusss.... en dit heb ik ff gejat van Janny (hopelijk vind ze dat goed...):

wooooow Katharina heeft een geweldige blogcandy!Zij heeft onlangs een webwinkel geopend Whiff of Joy Je kan 4 nieuwe stempels winnen van Elisabeth Bell en ik dacht laat ik eens een poging wagen!Dit is wat je moet doen, ik heb het even gekopieerd van haar blog:Subscribe to my newsletter or RSS feed (you can find it in my right sidebar)Post a link to my 100 000 hits blog candy on your blogCome back here and let me know that you want to enter the draw

Bedankt Janny. Ik had het ook al bij anderen zien staan maar aangezien ik niet wist wat het was... maar als jij het erop hebt staat... moet goed komen dan!

Geen opmerkingen: